ایرپادز پرو 2

 

با پشتیبانی از تراشه H2 ، ایرپادز پرو 2 یک درایور و آمپلی فایر کم اعوجاج جدید را به همراه دارد که می تواند طیف وسیع تری از فرکانس های صدا را پوشش دهد. طراحی مانند مدل قبلی با نوک های سیلیکونی داخل گوش و گوشی های مشابه قبل باقی مانده است.

 

فناوری صدای فراگیر اپل با ویژگی صوتی فضایی شخصی به روز شده است. با استفاده از دوربین TrueDepth تلفن همراه آیفون خودتان ، یک پروفایل صدای فضایی شخصی بر اساس شکل و اندازه گوش‌ های شما ایجاد خواهد شد.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

حذف نویز فعال (ANC) صدای محاسباتی پیشرفته ای را با قرار دادن میکروفون بهینه دریافت می کند. اپل ادعا می کند که در مقایسه با نسل اول AirPods Pro باید انتظار حذف نویز 2 برابر بهتر را داشته باشید.

 

شفافیت تطبیقی ​​حالت جدیدی است که هر نویز بالای دسی بل اطراف شما را گوش می دهد و آن را حذف می کند. مثلاً یک محل ساخت و ساز در حالی که وقتی دورتر و در یک محیط ساکت تر هستید ، جلوه صدا را کاهش می دهد. نقاط کنترل سنسور Force اپل اکنون دارای کنترل های لمسی اضافی برای تنظیم صدا هستند.

 

عمر باتری 6 ساعت گوش دادن به موسیقی و 30 ساعت با کیس را تضمین می کند. کیف شارژ جدید به لطف UWB با سرویس Find My سازگار است و همچنین دارای بلندگویی است که می تواند صدا های بلند را پخش کند تا به شما کمک کند آن را پیدا کنید. این کیس را می توان از پورت Lighting یا به صورت بی سیم از طریق هر شارژر سازگار با فناوری Qi ، شارژر MagSafe یا شارژر اپل واچ شارژ کرد.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

هندزفری ایرپادز پرو 2 در حدود 249 دلار قیمت دارد. شما می توانید از 9 سپتامبر (18 شهریور) این مدل را سفارش دهید در حالی که فروش آزاد از 23 سپتامبر (1 مهر) شروع می شود.

 

اپل واچ اولترا

 

در ابتدا ، Apple Watch Ultra بلافاصله از سایر پوشیدنی های اپل قابل تشخیص است. این مدل یک قاب بزرگ 49 میلی‌ متری دارد که بزرگ ‌ترین (و درخشان ‌ترین) نمایشگر اپل واچ را در بر می‌ گیرد.

 

بدنه آن از جنس تیتانیوم با لبه‌های برجسته برای محافظت از نمایشگر ساخته شده است. صفحه نمایش زیر یک پوشش کریستالی یاقوت کبود صاف قرار گرفته است. اپل ادعا می کند این نمایشگر تا 2000 نیت روشنایی صفحه نمایش دارد که به معنای واقعی کلمه رقمی باورنکردنی است!

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

اپل یک واچ فیس جدید به طور خاص برای نمایشگر بزرگتر به نام Wayfinder ساخته است که اطلاعات بسیار بیشتری را در خود جای می دهد و می تواند برای محیط های مختلفی که در آن قرار می گیرید سفارشی شود.

 

در سمت چپ ، Apple Watch Ultra دارای یک بلندگوی اضافی است که می ‌توان از آن برای تولید آژیر 86 دسی‌ بل برای مواقع اضطراری استفاده کرد و همچنین یک دکمه Action جدید با رنگ نارنجی بین ‌المللی با کنتراست بالا رنگ آمیزی شده است. این دکمه را می توان برای دسترسی فوری به Workouts ، Compass Wayponts یا Backtrack سفارشی کرد؛ قابلیتی که به شما امکان می دهد راه برگشت را از طریق یک مسیر پیدا کنید.

 

دکمه هوم معمولی و تاج دیجیتالی در سمت راست قرار دارند. تاج دارای قطر بزرگتر و شیار های درشت تری است. سه میکروفون در واچ اولترا وجود دارد که اپل ادعا می کند می تواند به شما کمک کند حتی در شرایط باد نیز صدا را بشنوید.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

اپل واچ اولترا که بزرگتر از همتایان خود است ، عمر باتری بهتری دارد. این مدل تا 36 ساعت استفاده معمولی با صفحه نمایش همیشه روشن ، تمرینات خودکار و ضربان قلب ثابت و همچنین تا 60 ساعت با بسیار کم حالت مصرف انرژی که اواخر امسال عرضه می شود ، ماندگاری شارژ دارد.

 

Watch Ultra می‌تواند تا منفی 20 درجه سانتی‌ گراد و تا 55 درجه سانتی‌ گراد دما را تحمل کند. این ساعت با استاندارد MIL-STD-810H برای فشار پایین (ارتفاع) ، دمای بالا ، دمای پایین ، شوک دما ، آلودگی توسط مایعات ، باران ، رطوبت ، غوطه ور شدن ، شن و غبار ، یخ زدگی/ذوب ، یخ/باران یخ زده ، شوک و لرزش سازگار است.

 

همچنین می ‌توانید از Watch Ultra برای ورزش‌ های آبی مانند کایت ‌سرفینگ و ویک ‌بردینگ استفاده کنید و حتی غواصی جدی انجام دهید. این مدل دارای گواهینامه WR100 و EN 13319 – استاندارد شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی است. یک عمق سنج داخلی وجود دارد که همراه با برنامه Depth Time ، عمق ، دمای آب ، مدت زمان زیر آب و حداکثر عمق بدست آمده را نشان می دهد.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

ساعت اولترای اپل دارای سه باند Trail Loop ، Alpine Loop و Ocean Band است. همه واحدها دارای GPS و اتصال سلولی هستند و از امروز با قیمت 799 دلار به فروش می رسند. ارسال این ساعت از 23 سپتامبر (1 مهر) آغاز می شود.

 

اپل واچ سری 8

 

اپل همچنین از ساعت هوشمند سری 8 رونمایی کرد. از نظر فیزیکی ، این ساعت تقریباً مشابه سری 7 است اما از تراشه جدید S8 استفاده می کند ، سنسور دما ، تشخیص تصادف و حالت جدید بسیار کم مصرف نیز به آن اضافه شده است.

 

سنسور دما هر پنج ثانیه دمای پوست شما را با استفاده از ترکیبی از دو سنسور اسکن می کند. یکی روی پوست و دیگری درست زیر نمایشگر. این سنسور می تواند تغییرات کوچک به اندازه 0.1 درجه سانتیگراد را تشخیص دهد و به پیش بینی تخمک گذاری و ردیابی انحراف چرخه قاعدگی کمک می کند.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

تشخیص تصادف به لطف سنسور ژیروسکوپ 3 محوره و شتاب سنج جدید با نیروی G بالا کار می کند که می تواند تا 256 G را تشخیص دهد. سنسور جدید 4 برابر سریع ‌تر از شتاب ‌سنج قدیمی حرکت می ‌کند و می ‌تواند بین برخورد از جلو یا اطراف ، برخورد از عقب یا واژگونی تمایز قائل شود. به محض تشخیص خرابی ، Watch Series 8 به طور خودکار خدمات اضطراری و مخاطبین اضطراری شما را مطلع می سازد.

 

ساعت ‌های سری 8 با نمایشگر همیشه روشن ، ردیابی خودکار فعالیت و تشخیص سقوط 18 ساعت عمر باتری دارندو اما حالت اختیاری کم مصرف به شما امکان می ‌دهد برخی از ویژگی ‌ها را کاهش داده و شارژدهی را تا 2 برابر و به مدت 36 ساعت افزایش دهید.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

اپل واچ سری 8 در چهار رنگ قمری ، نجومی ، متروپولیتن و مدولار با قاب ساخته شده از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی و همچنین سه مدل استیل ضد زنگ عرضه می شود. فروش از امروز با قیمت 399 دلار برای مدل فقط GPS و 499 دلار برای GPS + Cellular شروع می شود. ارسال نیز از تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) آغاز خواهد شد.

 

اپل واچ SE

 

در نهایت ، اپل واچ جدید SE سنسور دما را حذف کرده اما دارای همان تراشه S8 به کار رفته در نسخه گرانتر سری 8 و اپل واچ اولترا است و از تشخیص تصادف جدید پشتیبانی می‌کند. Watch SE دارای قاب 100 درصد آلومینیوم بازیافتی و پشت پلاستیکی جدید و بازطراحی شده است.

 

در مراسم اپل معرفی شد: از ایرپادز پرو 2 تا اپل واچ سری 8، اولترا و واچ SE 2

 

ساعت SE جدید از امروز با قیمت 249 دلار برای مدل دارای GPS و 299 دلار برای GPS + Cellular به فروش می رسد و ارسال آن از 16 سپتامبر (25 شهریوری) آغاز می شود.