واتس اپ اکنون به کاربران نسخه بتا اجازه می دهد تا حساب های خود را به یک تلفن ثانویه و یک تبلت اندرویدی متصل کنند. آخرین نسخه بتای WhatsApp برای اندروید که نسخه 2.22.24.18 می باشد، حالت همراه را ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا یک تلفن همراه ثانویه را به حساب اصلی خود اضافه نمایید. واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد تا چهار گوشی اندرویدی را به حساب اصلی خود پیوند دهید و می‌توانید به تمام ویژگی‌های معمولی واتس اپ و ارسال پیام رمزنگاری شده دسترسی داشته باشید.

 

حالت همراه با رفتن به منوی گزینه ها در صفحه ثبت نام و انتخاب “پیوند یک دستگاه” از منوی کشویی فعال می شود. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از کاربران نسخه بتا ارائه شده است، در حالی که عرضه گسترده‌تر و برای تمامی کاربران اندکی زمان بر خواهد بود.

 

قابلیت استفاده از اکانت واتس اپ روی دو گوشی بزودی فعال می شود

 

آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید قابلیت پیوند دادن تبلت اندرویدی را نیز به همراه دارد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و در گزینه بتای دستگاه‌های مرتبط در بخش دستگاه‌های منوی تنظیمات یافت می‌شود. فرآیند جفت‌سازی ساده است و از طریق اسکن یک کد QR انجام می‌شود.

 

قابلیت استفاده از اکانت واتس اپ روی دو گوشی بزودی فعال می شود

 

واتس اپ در نظر دارد با به روز رسانی های بعدی خود، ویژگی های همراه جدید و پیوند به تبلت را برای کاربران بیشتری ارائه دهد.

 

منبع: GSMArena