پس از معرفی تلفن های همراه پرچمدار شیائومی 13 و 13 پرو، این شرکت از ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هندزفری تمام بی سیم شیائومی Buds 4 نیز رونمایی کرد. این گجت ها برای هماهنگی با اکو سیستم شیائومی با تلفن های همراه جدید این شرکت طراحی شده اند.

 

شیائومی Buds 4

 

شیائومی Buds 4 هندزفری تمام بی سیم جدید شیائومی است. این هندزفری تا 30 ساعت شارژدهی را ارائه می دهد. بادز های جدید از تولید صدای با کیفیت بالا و کدک LDAC پشتیبانی می کند. از صدای فضایی، تجربه چند پلتفرمی چند دستگاهی و موارد دیگر نیز در این هندزفری ها پشتیبانی می شود. کاربران می توانند این مدل را در رنگ های سیاه، سفید، سبز و خاکستری خریداری کنند.

 

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هندزفری شیائومی Buds 4 معرفی شدند

 

شیائومی Buds 4 در چین 699 یوان (100 دلار) قیمت دارد و هنوز قیمت نسخه جهانی آن مشخص نشده است.

 

شیائومی Watch S2

 

این ساعت عضو بعدی سری ساعت های شیائومی است که می تواند تا 12 روز عمر باتری داشته باشد. Watch S2 دارای ویژگی های نظارت بر میزان اکسیژن خون و استرس به صورت سخت افزاری است.

 

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هندزفری شیائومی Buds 4 معرفی شدند

 

ساعت هوشمند جدید این شرکت دارای گزینه های 46 میلی متری و 42 میلی متری است. ساعت هوشمند جدید که با بدنه ساخته شده از آلیاژ X کاملاً ممتاز به نظر می رسد، با بند های مختلف و رنگ های زیادی برای کاربران در دسترس است. قیمت ساعت شیائومی S2 از 999 یوان (144 دلار آمریکا) برای نسخه 42 میلی متری و 1099 یوان (158 دلار) برای نسخه 46 میلی متری اعلام شده است.

 

منبع: Xiaomiui