حساب توییتر Redmi India اخیراً مشغول صحبت در مورد Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ آینده بوده است. دیروز تایید شد که هر دوی این مدل ها در تاریخ 5 ژانویه (15 دی) در هندوستان عرضه خواهند شد. اما یک مدل پایه نیز وجود دارد که در کنار آن دو در ماه اکتبر در چین معرفی شد.

 

البته ما در مورد Redmi Note 12 صحبت می کنیم، و تا به حال مشخص نبود که آیا این گوشی در کنار برادران خود از چین به هند سفر خواهد کرد یا خیر. خبر خوب این است که این اتفاق خواهد افتاد.

 

عرضه خانواده گوشی های ردمی نوت 12 در هندوستان

 

مدل های جدید بر روی چند ویژگی کلیدی دستگاه آینده تمرکز دارند که از جمله مهمترین آنها پشتیبانی از 5G است. صفحه‌نمایش AMOLED نیز در این نسخه حضور دارد و باید به این نکته اشاره کنیم که میزان روشنایی این نمایشگر نسبت به سری پیشین گوشی های ردمی نوت، بیشتر شده است. چیپست اسنپدراگون به همراه پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی و تجهیز دوربین پشتی سه گانه به یک سنسور 48 مگاپیکسلی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. آخرین مورد اینکه این سری از تلفن های همراه ردمی نوت، نازک ترینِ آنها هستند.

 

بنابراین تنها 14 روز دیگر تا زمان معرفی نسخه هند از تلفن های همراه ردمی نوت 12 باقی مانده است و بر خلاف مدل های چینی، مدل های هندی می توانند در ایران نیز عرضه شوند. هر چند که شاید بهتر باشد تا زمان عرضه نسخه جهانی صبر کنید.

 

عرضه خانواده گوشی های ردمی نوت 12 در هندوستان

 

نظر شما در اینباره چیست؟

 

منبع: GSMArena