تلفن همراه گیمینگ نوبیا Red Magic 8 Pro با مشخصات سخت افزاری هیولا معرفی شد

0 دیدگاه
Rate this post
تلفن همراه گیمینگ نوبیا Red Magic 8 Pro با مشخصات سخت افزاری هیولا معرفی شد

برند نوبیا به تازگی گوشی هوشمند گیمینگ خود Red Magic 8 Pro را معرفی کرده است. این محصول در واقع دو گوشی متفاوت است: Red Magic 8 Pro با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 80 واتی و +Red Magic 8 Pro با باتری کوچکتر 5000 میلی آمپر ساعتی اما شارژ سریع تر 165 واتی.

 

نسخه پلاس همچنین با رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری عرضه می‌شود، اما nubia مجموعه کلی ویژگی‌ها و طراحی را یکسان نگه داشته است. هر دو مدل Pro و +Pro چیپست، دوربین و نرم‌افزار یکسانی دارند.

 

دو دستگاه نوبیا Red Magic 8 Pro با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شوند. برای جلوه‌های بازی بهتر، مانند جزئیات صدا، رنگ‌ها، حساسیت لمسی و بازخورد لرزش لمسی، این چیپست با تراشه Red Magic R2 همراه شده است.

 

صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی تا 960 هرتز را داراست. درست مانند نسخه قبلی Red Magic 7 Pro، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر قرار دارد، بنابراین در طراحی این نمایشگر هیچ سوراخی وجود ندارد.

 

تلفن همراه گیمینگ نوبیا Red Magic 8 Pro با مشخصات سخت افزاری هیولا معرفی شد

 

وقتی صحبت از دوربین می شود، یک ماژول سه گاه روی بدنه پشتی وجود دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ است که اندازه آن 1/1.57 اینچ است و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری دارد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد، اما تجربه عکاسی برای یک گوشی گیمینگ چندان مهم نیست.

 

آنچه مهم تر است عملکرد بازی است و ما نمی توانیم یک تلفن قدرتمند بدون خنک کننده مناسب داشته باشیم. نسخه‌های نوبیا Red Magic 8 Pro دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خنک‌کننده ICE 11.0، از جمله چندین لایه ورقه‌های گرافیتی، و یک محفظه بخار سه بعدی با 2068 میلی‌متر مکعب هستند.

 

فن کناری اکنون با سرعت 20000 دور در دقیقه کار می کند و اکنون یک صفحه گرافیتی از کل صفحه محافظت می کند که یک پیشرفت بزرگ در دنیای تلفن های هوشمند گیمینگ به حساب می آید.

 

نوبیا همچنین طراحی گوشی را برای اتصال بهتر با 9 آنتن مجزا در اطراف بدنه بهبود بخشیده است. یک جک 3.5 میلی‌متری صدا در بالا و یک پورت USB-C برای شارژ در پایین وجود دارد.

 

تلفن همراه گیمینگ نوبیا Red Magic 8 Pro با مشخصات سخت افزاری هیولا معرفی شد

 

دو کلید تریگر در بالا (در واقع در سمت راست) از نمونه برداری لمسی 520 هرتز پشتیبانی می کنند.

 

نوبیا Red Magic 8 Pro و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن دارای طراحی 8C (هشت سلول مختلف برای مدیریت گرما) هستند. این دستگاه با یک شارژر 80 واتی در جعبه خرده فروشی عرضه می شود که 0 تا 100 درصد را در 35 دقیقه تامین می کند. همچنین این مدل دارای بزرگترین باتری موجود در گوشی های هوشمند Red Magic است.

 

سپس +Red Magic 8 Pro را داریم. نوبیا به منظور ارائه شارژ سریع ۱۶۵ واتی، سریع‌ترین شارژر در گوشی‌های هوشمند Red Magic، ظرفیت باتری را تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش داده تا فضایی را برای سخت‌افزار مناسبی که از توزیع برق، مدیریت ایمنی و حفاظت کلی مراقبت می‌کند، در اختیار داشته باشد.

 

شارژر 165 واتی یک آداپتور GaN با USB-C است، و ما بسیار شک داریم که این مدل از چین به سایر نقاط دنیا وارد شود، زیرا برای دریافت گواهینامه در سراسر جهان نیاز به بررسی های ایمنی دقیق دارد.

 

قیمت nubia Red Magic 8 Pro برای پیش‌ فروش/رزرو، از 3999 یوان (574 دلار) شروع می‌شود. این مدل در رنگ مشکی با سه ترکیب حافظه 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت موجود است. هنوز قیمت نسخه دارای قاب پشتی شفاف مشخص نشده است.

 

+nubia Red Magic 8 Pro دارای سه نوع حافظه 12/256 گیگابایتی، 16/512 گیگابایتی و 16/1 ترابایتی است. قیمت‌ها از 5199 یوان (746 یوان) برای نسخه مشکی شروع می‌شود، اگرچه هر یک از آنها در نهایت با پشتی شفاف با قیمت 200 یوان اضافی در دسترس خواهند بود.

 

اولین فروش برای 28 دسامبر (7 آبان) ساعت 10 صبح به وقت محلی برنامه ریزی شده است. این تلفن همراه در فروشگاه آنلاین خود nubia و JD.com موجود است.

 

نظر شما درباره این هیولاهای دنیای گیمینگ موبایل چیست؟

 

منبع: GSMArena

0 دیدگاه

  1. Karen گفت:

    دوست گیمر من، زمانی این گوشی رو بخر که احساس می‌کنی چیزای دیگت تکمیله و فقط به یدونه موبایل نیاز داری…
    چون میبینم طرف 40 میلیون پول گوشی گیمینگ داده، یدونه ps5 نداره!
    یدونه pc درست درمون نداره!
    در حالی که با این پول میشه آخرین سری کنسول ایکس باکس رو خرید و یک موبایل میان رده روبه بالا!

    گوشی برای گیم همیشه اولویت آخر باشه

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهراد
05 دی 1401
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه