MIUI 14 در حال حاضر در دو نسخه گلوبال و ویژه هندوستان برای دارندگان تلفن های همراه واجد شرایط شیائومی عرضه شده است که خبری خوب است. MIUI 14 با ویژگی‌های بسیار زیادی در منطقه چین عرضه می‌شود، زیرا تغییرات آن بسیار بزرگ است و اکنون در نسخه گلوبال نیز به‌روزرسانی‌های MIUI 14 برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه می شوند.

 

حجم این به روز رسانی 4.5 گیگابایت است. حجم این به روزرسانی بزرگ است زیرا یک ارتقاء اصلی برای رابط کاربری MIUI و همچنین ارتقاء به نسخه 13 اندروید به حساب می آید. تغییرات MIUI 14 برای نسخه جهانی یا همان گلوبال بسیار عالیست. در این مقاله، قصد داریم تا این تغییرات را در قالب عنوان MIUI 14 Global Changelog به شما نشان دهیم.

 

MIUI 14 OFFICIAL GLOBAL CANGELOG

 

MIUI 14 تکرار واقعی رابط کاربری MIUI 13 است که با روان بودن و بهبودهای بسیاری در بخش نرم افزاری همراه است. تغییرات در زیر ذکر شده اند:

 

لیست تغییرات رابط کاربری MIUI 14 نسخه گلوبال منتشر شد

 

(MIUI 14)
MIUI در حال حاضر کمتر از memerla استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو است. توجه به جزئیات، شخصی‌سازی را دوباره تعریف می‌کند و آن را به سطح جدیدی می‌برد.

 

(تجربه اولیه)
MIUI اکنون از منوهای memerla استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو باقی می ماند.

 

(ویژگی های بیشتر)
جستجو در تنظیمات اکنون پیشرفته تر شده است. با نگهداری سابقه جستجو و دسته‌بندی نتایج، اکنون همه چیز واضح‌تر به نظر می‌رسد.

 

(سیستم)
وصله امنیتی اندروید تا دسامبر 2022 به‌روزرسانی شد. امنیت سیستم افزایش یافته است (توجه داشته باشید که در زمان عرضه این به روزرسانی برای تلفن همراه شما، ممکن است وصله امنیتی گوگل به آخرین نسخه در همان ماه میلادی آپدیت شود).

 

(شخصی سازی)
توجه به جزئیات، شخصی‌سازی را دوباره تعریف می‌کند و آن را به سطح جدیدی می‌برد. Supericones کمتر به صفحه اصلی شما ظاهر جدیدی می بخشد (برای اینکه بتوانید از Super Icons استفاده کنید، صفحه اصلی و تم ها را به آخرین نسخه به روز کنید). پوشه های صفحه اصلی با دور نگه داشتن آنها از شما، برنامه هایی را که بیشترین نیاز را به آنها دارید برایتان برجسته می کند.

 

MIUI 14 Global دارای سوپر آیکن ها و پوشه های بزرگ نیز می باشد و این یک خبر خوب برای ما خواهد بود.

 

اکنون مشخص شده است که نسخه گلوبال از رابط کاربری MIUI 14 بر خلاف نسخه های قبلی، تفاوت خاصی با نسخه مخصوص کشور چین نداشته و این یعنی امکانات متفاوت و بخصوص برای چینی ها، اکنون در اختیار کاربران جهانی نیز قرار خواهد گرفت.

 

منبع: XiaomiUI