این مطلب را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید، اما با توجه به انتشار مطالب لو رفته جدید در انجمن چینی Weibo، خانواده Redmi Note 12 یک بار دیگر با تلفن همراهی که به طور آزمایشی ردمی نوت 12 توربو نامیده می شود، شاهد افزایش اعضا خود خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه ابتدا در چین عرضه شود. سپس و با نامی که احتمالا از سری Poco خواهد بود، برای بازار های جهانی نیز ارائه شود.

 

در حال حاضر، ما فقط چند چیز کوچک در مورد دستگاه معرفی نشده جدید ردمی می دانیم، از جمله اینکه این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود؛ چیزی کاملاً جدید برای سری گوشی های Redmi Note 12. گفته می‌شود که ردمی نوت 12 توربو مانند بسیاری از برادران خود دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED، 120 هرتز و +FHD است. همچنین در ادامه این افشاگری آمده است که، این گوشی ظاهرا بر اساس چیپست اسنپدراگون 7 نسل 2 ساخته شده است که اولین بار است که برای خانواده ردمی از چنین تراشه ای استفاده می شود.

 

گوشی معرفی نشده ردمی نوت 12 توربو در راه است

 

در ادامه این افشاگری، با برخی از مشخصات دوربین دستگاه آشنا می شویم که از جمله آنها می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و نوعی دوربین سوم که نوع آن مشخص نشده اشاره کرد. البته می توان حدس زد که این دوربین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد، درست مانند Redmi Note 12 Pro. این لیک همچنین ادعا می کند که این گوشی به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کمی بزرگتر از مدل 5000 میلی آمپر ساعتی در اکثر گوشی های دیگر Redmi Note 12 است. همراه با شارژر سریع 67 واتی که باز هم بی شباهت به مدل Redmi Note 12 Pro نیست.

 

در حال حاضر این همه اطلاعاتی است که از تلفن همراه ردمی نوت 12 توربو اختیار داریم و باید منتظر تایید یا رد شدن این اطلاعات توسط خود شیائومی و ردمی باشیم.

 

منبع: GSMArena