اطلاعات کمی در مورد سری گلکسی S23 وجود دارد، اما جزئیات کمی هنوز در حال بررسی می باشند. برای شروع، ایوان بلاس افشاگر معروف، تصاویری را پیدا کرده است که رنگ قهرمان (Hero) هر گوشی را نشان می دهد. این رنگ ها بدین منظور در نظر گرفته شده اند تا مشتریان را به محض عرضه تلفن های همراه جدید به صفحات پیش فروش هدایت کنند.

 

سبز گیاهی رنگ انتخاب شده برای تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا است. در مورد دو مدل دیگر، برای مدل گلکسی اس 23 رنگ گل پنبه ای در نظر گرفته شده است، در حالی که گلکسی اس 23 پلاس از رنگ یاس مه آلود استفاده می کند. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، این سه مدل در چهار رنگ مشابه هستند که آن هم رنگ مشکی فانتوم است. سامسونگ رنگ های بیشتری را نیز برای این مدل ها در نظر گرفته است اما مواردی که به آنها اشاره کردیم، بیشتر برای اپراتور های خاص و خرده فروشی های بخصوص هستند.

 

جزئیات جدیدی از رنگ های سری گلکسی S23 و دوربین گلکسی S23 Ultra منتشر شد

 

سپس به جزئیات سخت افزاری می رسیم، نمایشگرهای هر سه مدل گلکسی S23 حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه می دهند. مدل های سال گذشته به جز S22 نیز به روشنایی 1750 نیت دست پیدا می کردند که امسال این مورد برای هر سه مدل ثابت است.

 

در نهایت لیستی از سنسورهای تصویری که در گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهند شد را داریم. از قبل مشخص شده بود که ISOCELL HP2 با رزولوشن 200 مگاپیکسلی جایگزین HM3 108 مگاپیکسلی در ماژول اصلی خواهد شد. دوربین فوق عریض از یک سنسور 12 مگاپیکسلی به سنسوری دیگر (سونی IMX563 به جای IMX564) تغییر داده شده است، ماژول های تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابری و 10 برابری همچنان از همان سنسور قبلی (IMX754) استفاده می کنند. و همانطور که قبلا شنیده اید، دوربین سلفی به رزولوشن 12 مگاپیکسل با سنسور ISOCELL 3LU جایگزین سنسور GH1 می شود (احتمالاً S23 و S23 Plus نیز از همین سنسور استفاده خواهند کرد).

 

سری جدید گلکسی S23 هفته آینده رونمایی خواهد شد.

 

منبع: GSMArena