پس از گمانه زنی های فراوان، شیائومی چند روز پیش به طور رسمی از گوشی های هوشمند میان رده جدید پوکو خود رونمایی کرد. POCO X5 و X5 Pro به دلیل داشتن صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 در POCO X5 و اسنپدراگون 778G در POCO X5 Pro متمایز هستند.

 

در این رویداد، غول چینی همچنین از MIUI 14 برای POCO، جدیدترین نسخه رابط کاربری سفارشی سازی شده برای گوشی های پوکو، رونمایی کرد و اعلام کرد که کدام دستگاه ها برای اولین بار این ارتقاء جدید را دریافت خواهند کرد.

 

این تلفن های هوشمند POCO به روز رسانی MIUI 14 و اندروید 13 را دریافت خواهند کرد.

 

انتشار لیست تلفن های همراه پوکو که به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت می شوند

 

بنابراین، اولین چیزی که کاربران گوشی‌های هوشمند برند پوکو باید از آن آگاه باشند این است که تقریباً تمام دستگاه‌های POCO به‌روزرسانی MIUI 14 را که مبتنی بر اندروید 13 است، دریافت می‌کنند و این در دو مرحله اتفاق می‌افتد: مرحله اول، MIUI 14 برای گوشی های پرچمدار و مرحله دوم، این بروزرسانی را در گوشی های هوشمند میان رده و پایه این شرکت شاهد خواهیم بود.

 

در زیر به اولین 8 گوشی هوشمند پوکو که به‌روزرسانی MIUI 14 را دریافت خواهند کرد اشاره کرده ایم:

 

POCO F3
POCO F3 GT
POCO F4
POCO F4 GT
POCO X3 Pro
POCO X3 GT
POCO X4 GT

 

13 گوشی هوشمند زیر نیز در مرحله بعدی به‌روزرسانی‌های MIUI 14 را دریافت خواهند کرد:

 

POCO M2
POCO M2 Pro
POCO M3
POCO M3 Pro 5G
POCO M4 5G
POCO M4 Pro 4G
POCO M4 Pro 5G
POCO M5
POCO M5s
POCO F2 Pro
POCO X3
POCO X3 NFC
POCO X4 Pro 5G

 

توجه داشته باشید که Poco F4 تنها دستگاهی است که دریافت این به‌روزرسانی را آغاز کرده است. علاوه بر این، همه دستگاه‌های این دسته اخیر نسخه MIUI 14 را با اندروید 13 دریافت نخواهند کرد زیرا POCO M3، POCO M2 و POCO M2 Pro به اجرای اندروید 12 ادامه خواهند داد و فقط رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد.

 

آیا تلفن همراه شما در این لیست حضور داشت؟ مدل دستگاه خودتان را برای ما کامنت کنید

 

منبع: Gizchina