دسته گوشی های هوشمند تاشو در حال افزایش است زیرا برندهای بیشتری برای به دست آوردن بخشی از این کیک گوشی های تاشو عرضه می کنند، اما همچنان گوشی های تاشو سامسونگ هستند که بهترین تجربه را ارائه می دهند. و در حالی که سایرین در نهایت پیشرفت خواهند کرد، این شرکت کره‌ای است که در حال حاضر رهبر بازار در بخش تاشو است، زیرا در سال 2022 تعداد گوشی‌های هوشمند تاشو بیشتری را نسبت به مجموع همه گوشی‌های OEM دیگر عرضه کرد.

 

بر اساس گزارش فایننشال تایمز به نقل از تحقیقات Canalys، بازار گوشی های هوشمند تاشو در سال 2022 14.2 میلیون محموله در سراسر جهان به ثبت رساند که از این تعداد، سامسونگ به تنهایی بیش از 11 میلیون دستگاه را به فروش رساند.

 

محصولات تاشو سامسونگ پرفروش ترین تلفن های همراه تاشو در بازار

 

برند چینی هوآوی با فروش کمتر از دو میلیون دستگاه تاشو دوم شد و پس از اوپو، ویوو، شیائومی، آنر و موتورولا قرار گرفتند که تنها 40 هزار گوشی هوشمند تاشو به فروش رساندند.

 

با این حال، Canalys تخمین می زند که محموله های تاشو در سال 2023 دو برابر شده و به 30 میلیون دستگاه برسد. و ما انتظار داریم زمانی که برندهای چینی دوباره دستگاه های تاشو خود را در خارج از چین عرضه کنند تا سلطه سامسونگ در این بخش را به چالش بکشند، بازار محصولات تاشو جذاب تر و رقابتی تر شود.

 

منبع: GSMArena