در حالی که بسیاری از توجه رسانه ها و مصرف کنندگان ممکن است توسط سری پرچمدار Galaxy S جلب شود، شرکت سامسونگ همچنان در حال تولید تلفن های همراه ارزان قیمت نیز می باشد که ظاهرا هر ماه به لیست محصولات این شرکت اضافه نیز می شود.

 

به طور نمونه امروز این شرکت بی سر و صدا از تلفن همراه گلکسی A04e رونمایی کرده است، نباید این مدل را با گلکسی A04 که در ماه اوت معرفی شد و یا گلکسی A04s که در ماه سپتامبر به صورت رسمی از آن رونمایی شد، اشتباه بگیرید.

 

سامسونگ از تلفن همراه ارزان قیمت Galaxy A04e رونمایی کرد

 

Galaxy A04e دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی HD+ PLS LCD، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، یک سیستم روی تراشه ناشناس با پردازنده مرکزی هشت هسته ای (شایعات به نمونه مدیاتک Helio G35 اشاره دارند) است، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، پشتیبانی از LTE (خبری از فناوری 5G در این مدل نیتس)، مودم وای فای 2.4 گیگاهرتزی (بدون باند 5 گیگاهرتز بنابراین بدون وای فای 5 یا 6) و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این تلفن همراه ارزان قیمت می باشند.

 

اندروید 12 همراه را با رابط کاربری بسیار سبک One UI Core 4.1 بر روی این محصول به صورت پیشفرض نصب شده است که نسخه‌ای از پوسته سامسونگ برای گوشی‌های ارزان قیمت است. ابعاد آن 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر و وزن آن 188 گرم است. اگرچه سامسونگ به صراحت به آن اشاره نکرده است، اما به احتمال زیاد کل بدنه از پلاستیک ساخته شده است. Galaxy A04e هنگام عرضه در فروشگاه ها را می توان در سه رنگ مختلف خریداری کرد که در تصاویر بالا نشان داده شده است. این رنگ ها به طور توصیفی مشکی، آبی روشن و مسی نامیده می شوند.

 

سامسونگ از تلفن همراه ارزان قیمت Galaxy A04e رونمایی کرد

 

در مقایسه با A04، مدل Galaxy A04e دارای دوربین اصلی با رزولوشن پایین‌تر است و همچنین با پیکربندی حافظه کمتری به فروش می رسد. در مقایسه با A04s، مدل Galaxy A04e دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی کمتر (60 هرتز در مقابل 90 هرتز)، دوربین اصلی با وضوح پایین تر، یک دوربین کمتر (بدون عکاسی ماکرو) و شاید یک چیپست متفاوت باشد (اگرچه هنوز تایید نشده است). در غیر این صورت، این سه مدل تقریبا یکسان هستند.

 

از آنجایی که به نظر می رسد A04e پایین رده ترین مدل در میان این سه گانه باشد، فرض می کنیم که در نهایت ارزان ترین نیز خواهد بود، اما متأسفانه سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن آن ارائه نکرده است. لازم به ذکر است که در صورت قیمت گذاری از سوی سامسونگ، بلافاصله می توانید این تلفن همراه را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه موبایل تندیس خریداری کنید.

 

سامسونگ از تلفن همراه ارزان قیمت Galaxy A04e رونمایی کرد

 

نظر شما درباره این تلفن همراه با طراحی جذاب و امکانات معقول چیست؟

 

منبع: GSMArena