کمپانی شیائومی سری تلفن های همراه Redmi K60 را در تاریخ 27 دسامبر (6 آذر) در چین معرفی خواهد کرد. این سازنده تاریخ اعلام شده را در انجمن چینی Weibo تایید کرد و همچنین فاش کرد که سری جدید شامل نسخه گیمینگ نخواهد بود.

 

این سری دارای یک گوشی K60 با دوربین سه گانه در پشت، از جمله یک دوربین پریسکوپی است که برای اولین بار در محصولات برند ردمی ظاهر خواهد شد.

 

در یک سری تیزر در صفحه Weibo برند ردمی، این زیربرند اعلام کرد که عملکرد گوشی هوشمند پرچمدار خود اکنون به اندازه کافی برای بازی های موبایل خوب است و نیازی به طراحی و معرفی نسخه اختصاصی گیمینگ نیست.

 

مشخصات کامل نمایشگر گوشی هوشمند جدید Redmi K60 Pro توسط ردمی در انجمن Weibo فاش شده است. بر اساس این پست، این تلفن همراه دارای صفحه نمایش +2K QuadHD است، از پوشش رنگی 12 بیتی پشتیبانی می کند که به آن امکان می دهد تا 68.7 میلیارد رنگ مختلف را نشان دهد. علاوه بر این، این پنل از طیف رنگی گسترده Display P3 نیز پشتیبانی می کند.

 

معرفی گوشی های سری Redmi K60 تا 2 روز دیگر از سوی شیائومی

 

صفحه نمایش دارای کنترل نور 1920 هرتزی PWM خواهد بود. علاوه بر این، گواهینامه نور آبی کم در سطح سخت افزار را ارائه می دهد. این پنل دارای گواهینامه Dolby Vision و +HDR10 علاوه بر داشتن تراکم پیکسلی 526 پیکسل بر هر اینچ است. صفحه نمایش K60 Pro عالی به نظر می رسد و اطلاعات رسمی در مورد مشخصات آن شگفت انگیز است. برای کسب اطلاعات رسمی بیشتر در مورد این گوشی هوشمند، باید تا زمان معرفی آن صبر کنیم.

 

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 معرفی خواهد شد. ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 برای عکاسی داشته باشد. یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر تعبیه شده است. رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بر روی گوشی قرار خواهند گرفت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند، از دیگر مشخصات ایت محصول است.

 

دو روز تا این رویداد باقی مانده است که امیدواریم از طریق تیزرهای رسمی با جزئیات و مشخصات بیشتری آشنا شویم. مدیر برند ویلیام لو فاش کرد که یکی از گوشی ها، احتمالاً مدل عادی Redmi K60، دارای چیپست دایمنسیتی 8200 خواهد بود.

 

نظر شما درباره محصولات بعدی این برند چیست؟

 

منبع: GSMArena