سامسونگ پیش قدم شد و گلکسی A14 5G را که در چند ماه گذشته شایعات فراوانی پیرامون این محصول شکل گرفته بود معرفی کرد. این گوشی در واقع کاملاً شبیه به مدل قبلی خود یعنی گلکسی A13 5G است، اما در نهایت به رزولوشن +FHD و همچنین یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهبود یافته آپدیت شده است.

 

A14 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. مابقی مشخصات شامل چیپست مدیاتک دایمنسیتی 700 و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است، از نسخه قبلی به این مدل منتقل شده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی نیز درون آن وجود دارد.

 

A14 5G اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5 به همراه دارد و در رنگ‌های مشکی، سبز روشن، قرمز تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت این مدل در ایالات متحده 200 دلار با شروع فروش آزاد از 12 ژانویه (22 دی) تعیین شده است.

 

تلفن همراه گلکسی A14 5G مجهز به نمایشگر +FHD معرفی شد

 

گلکسی A14 5G همچنین به بخش‌هایی از اروپا می‌آید. سامسونگ می‌گوید که این مدل در ماه‌های آینده در اسپانیا در دسترس خواهد بود، اما هیچ قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

نظر شما درباره این مدل چیست؟ بزودی می توانید این تلفن همراه را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه موبایل تندیس خریداری کنید.

 

منبع: GSMArena