جزئیات و تصاویر مربوط به گلکسی A54 سامسونگ مثل همیشه و قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرد. اینها شامل قیمتی که اخیراً برای میان رده رو به بالا و ارزانتر Galaxy A34 نیز فاش شده است. برای حفظ علاقه به این دستگاه و از آنجایی که شایعاتی مبنی بر عرضه قریب الوقوع آن وجود دارد، سامسونگ رسماً گلکسی A54 را همراه با ویژگی های دوربین آن معرفی می کند.

 

تا به امروز:

 

سامسونگ به قابلیت های دوربین در نور کم در گلکسی A54 اشاره کرده است.
طراحی به روز شده گلکسی A54 سامسونگ تایید شده است.
گلکسی A54 و گلکسی A34 ممکن است در 15 مارس (24 اسفند) معرفی شوند.

 

در طی مراسم معرفی گوشی های Galaxy S23 (Plus) و Galaxy S23 Ultra که قبلاً آنها را بررسی کردیم، سامسونگ، این شرکت اهل کره جنوبی قابلیت های دوربین سه گانه در نور کم را برجسته کرده بود. به نظر می رسد که گلکسی A54 سامسونگ نیز از برخی از این تکنیک ها به خصوص برای گرفتن عکس در شب بهره خواهد برد.

 

در وب‌سایت منطقه‌ای سامسونگ، این شرکت به کاربران این امکان را می‌دهد تا ثبت نام کنند و زمانی که گوشی رسما معرفی شد از آن مطلع شوند. همچنین چندین ویژگی کلیدی گلکسی A54 مانند صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری طولانی در این وب سایت به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، تا حدی رنگ‌های مشکی و بنفش نمایش داده شده اند که نشان‌دهنده طراحی تازه‌شده گلکسی S23 است.

 

دوربین سامسونگ گلکسی A54 در نور کم

 

شاید قابل توجه ترین تیزر این باشد که سامسونگ گلکسی A54 را برای عکاسی در نور کم از طریق “Nightography” بازاریابی می کند. به عبارت دیگر، این دستگاه دارای Single Take و OIS است که هر دو در Galaxy A53 سال گذشته که ما آزمایش کردیم در دسترس هستند. اما مشخص نیست که آیا افکت‌های جدیدی به نسخه Single Take گلکسی A54 اضافه شده است یا اینکه حالت‌های ممتاز مانند دنباله ستاره از طریق عکاسی نجومی دارد.

 

بر اساس منابع متعدد، سامسونگ قرار است گلکسی A54 و گلکسی A34 را در 15 مارس عرضه کند. انتظار می‌رود مدل میان‌رده گران‌تر از چیپست Exynos 1380 قدرت بگیرد و با 8 گیگابایت رم در نسخه پایه عرضه شود. هر دو دستگاه ممکن است با برچسب قیمتی بالاتر وارد بازار شوند.

 

کدام ویژگی را از یک گوشی هوشمند میان رده بیشتر دنبال می کنید؟ یک دوربین با مگاپیکسل بالا یا یک پردازنده سریع؟ مایلیم پاسخ های شما را در قسمت نظرات بشنویم.

 

منبع: Nextpit