امروز ایسوس جدیدترین گوشی های گیمینگ خود را معرفی کرد: Asus ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate. این دو محصول مشترکن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X (8533 هرتز) و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 استفاده می کنند.

 

دلیل بهتر بودن نسخه آلتیمیت از نسخه عادی؟ دارای درگاه AeroActive است که باز شده تا هوا مستقیماً وارد محفظه بخار داخلی شود و نمایشگر نمادین ROG Vision را در پشت دارد.

 

ایسوس از پیشرفت های بزرگ در عملکرد بازی پرچمداران جدید خود می گوید. سیستم خنک‌کننده GameCool7 بزرگ‌تر و بهتر شده است که اکنون دارای یک لایه بور نیترید، دو ورقه گرافیتی با مساحت ترکیبی 16000 میلی‌متر مربع است که امکان بهبود 10 درصدی راندمان حرارتی، محفظه بخار چرخه سریع و بهره‌وری 15 درصدی را فراهم می‌کند.

 

قدرتمند ترین موبایل گمینگ دنیا؛ ROG Phone 7 Ultimate ایسوس معرفی شد

 

همه این‌ها با حالت X ایسوس و خنک‌کننده جدید AeroActive 7 که در جعبه Ultimate عرضه می‌شود، ترکیب می‌شوند و عملکرد پایداری در بازی خواهید داشت که با هیچ گوشی دیگری قابل تجربه نخواهد بود. Asus ROG Phone 7 Ultimate پورتال AeroActive خود را زمانی باز می کند که خنک کننده AeroActive 7 برای مزیت خنک کننده حتی بیشتر متصل شود. به گفته ایسوس این گوشی همراه حتی پس از یک ساعت تجربه بازی های شدید به سختی گرم می شود.

 

کولر 7 جدید AeroActive دارای یک ساب ووفر فوق خطی 5 آهنربایی داخلی با بلندگوی 13*38 میلی متری است که همراه با بلندگوهای استریوی ROG Phone 7 صدای 2.1 با باس قوی تر را به ارمغان می آورد. خنک‌کننده، مانند خود گوشی‌ها، جک هدفون 3.5 میلی‌متری با تنظیم Dirac را به همراه دارد.

 

هر دو مدل ROG Phone 7 دارای کنترل‌های اولتراسونیک شانه ای AirTrigger بوده و از حرکاتی مانند Dual Action، Press and Lift و Gyroscope Aming پشتیبانی می‌کنند. موتور ارتعاش خطی محور X نقشه ارتعاش را برای ارائه بازخورد لمسی واقعی برای دکمه ها و اقدامات روی صفحه ارائه می دهد.

 

قدرتمند ترین موبایل گمینگ دنیا؛ ROG Phone 7 Ultimate ایسوس معرفی شد

 

ROG Phone 7 همچنین می‌تواند ردیابی پرتو را در بازی‌های پشتیبانی شده فعال کند، به این معنی که بازتاب‌های واقعی‌تری روی سطوح آب و فلز خواهید داشت.

 

ROG Phone 7 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 2448 در 1080 پیکسل AMOLED است که حتی از مدل قبلی خود با حداکثر وضوح 1500 نیت روشن تر است. این پنل از نرخ نوسازی متغیر تا 165 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می کند.

 

مانند نسل قبلی تلفن های ROG، مدل 7 دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است (به دو قسمت مساوی 3000 میلی آمپر ساعتی برای بهبود خنک کننده تقسیم می شود) با شارژ 65 واتی.

 

قدرتمند ترین موبایل گمینگ دنیا؛ ROG Phone 7 Ultimate ایسوس معرفی شد

 

ایسوس همان سیستم دوربین قبلی را حفظ کرده است. پیکربندی در پشت همچنان یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، یک واحد 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی اختصاصی است. دوربین جلو دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است که تصاویر 8 مگاپیکسلی را تولید می کند.

 

Asus ROG Phone 7 دارای ابعاد 173 در 77 در 10.4 میلی متر و وزن 239 گرم است. مدل 7 معمولی در رنگ‌های فانتوم سیاه و سفید طوفانی عرضه می‌شود، در حالی که Ultimate فقط در رنگ سفید طوفانی قابل خرید است. هر دو مدل دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

 

ROG Phone 7 از امروز در اروپا و تایوان از طریق فروشگاه آنلاین و شرکای خرده‌فروشی ایسوس برای پیش‌سفارش در دسترس است. قیمت مدل عادی از 999 یورو شروع می شود، اما فاقد خنک کننده AeroActive در جعبه است (به طور جداگانه با قیمت 110 یورو قابل خریداری است)، در حالی که ROG Phone 7 Ultimate با کولر قیمتی 1399 یورویی دارد. هنوز مشخص نیست که این مدل چه زمانی وارد بازار سایر کشور ها خواهد شد.

 

منبع: GSMArena