در پاییز امسال، اپل AirPods Pro 2 را با سه ویژگی جدید برجسته به‌روزرسانی می‌کند: صدای تطبیقی، صدای شخصی‌سازی شده، و آگاهی مکالمه.

 

صدای تطبیقی یک حالت گوش دادن است که به صورت پویا حالت شفافیت و حذف نویز فعال را بر اساس شرایط محیط شما ترکیب می کند. برای بهترین تجربه در حال حاضر، این ویژگی به طور خودکار بین حالت ها تغییر می کند.

 

صدای شخصی سازی شده از یادگیری ماشینی برای درک شرایط محیطی و ترجیحات گوش دادن در طول زمان استفاده می کند تا تجربه رسانه ای را به طور خودکار تنظیم کند.

 

هوشیاری مکالمه صدای موسیقی را کاهش می‌دهد و صداهای رو به روی شما را افزایش می‌دهد در حالی که به محض شروع کردن به صحبت با دیگران، نویز پس‌زمینه کاهش پیدا خواهد کرد.

 

بروزرسانی جدید نرم افزاری AirPods Pro 2؛ صدای تطبیقی

 

یک، همه یا برخی از این ویژگی‌ها در حال حاضر در محصولات رقبا نیز موجود می باشند، اما خوشحالیم که اپل هدفون‌های خودش را با چنین ویژگی‌های مهم جدیدی به‌روزرسانی می‌کند. این بروزرسانی زمانی در زمانی عرضه خواهد شد که تقریبا یک سال از عمر هدفون های AirPods Pro 2 به بازار می گذرد.

 

به‌روزرسانی‌های سوئیچ خودکار به این معنی است که زمان اتصال بین دستگاه‌های اپل شما به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر خواهد بود، بنابراین فرآیند انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر حتی یکپارچه‌تر می‌شود.

 

در نهایت ویژگی Mute یا Unmute که برای AirPods Pro قدیمی‌تر و همچنین AirPods 3 و AirPods Max عرضه خواهد شد، که با لمس بادز یا Digital Crown در AirPods Max، صدای شما برای فرد مقابل قطع یا وصل خواهد شد.

 

نظر شما درباره این بروزرسانی ها چیست؟

 

منبع: GSMArena