گوشی ایسوس ذنفون 10 رسما معرفی شده است و چندین پیشرفت مهم را نسبت به نسل قبلی خود به همراه دارد.

 

همه چیز با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 16 گیگابایت رم شروع می شود که 15 درصد محاسبات سریع تر، 20 درصد عملکرد بازی سریع تر و شاید مهمتر از همه 15 درصد راندمان بهتر به ارمغان می آورد.

 

مورد دوم همان چیزی است که ذنفون 10 را قادر می سازد تا استقامت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی را نزدیک به 13 درصد بهبود بخشد. یکی از شکایات اصلی دارندگان گوشی ذنفون 9 عدم تجهیز به قابلیت شارژ بی سیم بود و ایسوس با اضافه کردن پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی Qi این مشکل را در نسخه جدید برطرف کرده است. ظاهراً هیچ تغییری در HyperCharge سیمی 30 واتی وجود ندارد.

 

در ابتدا، شما همچنان یک صفحه نمایش 5.9 اینچی 1080 در 2400 پیکسل AMOLED دارید، اما نرخ تازه سازی آن به 144 هرتز افزایش یافته است. بالاترین نرخ تازه سازی نمایش برای بازی در نظر گرفته شده است، بنابراین، در اکثر موارد، شما همان حالت 120 هرتز را دریافت می کنید.

 

گوشی جمع و جور ذنفون 10 ایسوس معرفی شد

 

صفحه نمایش کالیبره شده DCI-P3، دارای دقت رنگ زیر 1 Delta-E، حداکثر روشنایی 1100 نیت و محافظ Gorilla Glass Victus از دیگر ویژگی های این بخش است.

 

ایسوس طراحی پشتی را کمی تغییر داده است، اگرچه هنوز هم مانند Zenfone 9 دارای برچسب نام خود است.

 

ایسوس دو رنگ جدید – Eclipse Red و Aurora Green – را به پالت Midnight Black، Comet White و Starry Blue اضافه کرده است.

 

دوربین ها نیز با واحد اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی با لنز 24 میلی متری f/1.9 که با تثبیت کننده هیبریدی گیمبال 6 محوره به روز شده است، تغییر کرده اند. دوربین های 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. ایسوس در هر دوی این دوربین‌ها فوکوس خودکار موجود در مدل قبلی را حذف کرده است، اما ایسوس قول می‌دهد که دوربین جدید تصویربرداری در حالت شب را بسیار بهبود بخشیده باشد.

 

گیمبال که دوربین اصلی روی آن نصب شده است، با توجه به اینکه Zenfone 9 قبلاً تصاویر و ویدیو های ثابتی را ثبت می کرد، باید کاملاً چشمگیر باشد. این سیستم، لرزش دوربین را با استفاده از ژیروسکوپ تشخیص می‌دهد، که سپس لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر را به همراه اپتیکال درگیر می‌کند تا تصویر را کمی جابجا کند و در نتیجه یک عکس کلی ثابت در اختیار شما قرار دهد.

 

گوشی جمع و جور ذنفون 10 ایسوس معرفی شد

Asus Zenfone 10

 

EIS تطبیقی میدان دید بهینه را بر اساس عکس انتخاب می‌کند و در صورت نیاز می‌تواند تصویر را بیشتر کراپ کند تا بهترین ثبات ممکن را به شما بدهد.

 

ذنفون 10 از گیمبال خود برای فعال کردن حالت Light Trail استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد مسیرهای ترافیکی، گرافیتی‌های سبک، و عکس‌های آبشار با نوردهی طولانی و افراد در حال حرکت را به صورت دستی بگیرید.

 

Asus ذنفون 10 در یک جعبه سازگار با محیط زیست که بدون چسب و با استفاده از کاغذ بازیافتی و جوهر سویا ساخته شده است عرضه می شود. داخل آن زنفون 10، یک کابل USB-C، یک شارژر 30 واتی و یک قاب بامپر قرار دارد.

 

ایسوس گوشی ذنفون 10 را از امروز  و در وب سایت خود و از طریق شرکای خرده فروشی منتخب عرضه می کند که از 799 یورو برای نسخه پایه 8/128 گیگابایت شروع می شود. دو برابر شدن فضای ذخیره سازی، قیمت را به 849 یورو افزایش می دهد، در حالی که یک حافظه 16/256 گیگابایتی 929 یورو نیز در دسترس خواهد بود. مدل 16/512 گیگابایتی نیز در راه است، اما قیمت آن هنوز تایید نشده است.

 

منبع: GSMArena