ناتینگ فون (2) اکنون به صورت رسمی معرفی شده و در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت هایی را در تمامی بخش ها با خود به همراه دارد.

 

ناتینگ فون (2) ممکن است با ناتینگ فون (1) یکسان به نظر برسد، اما دستگاه جدید دارای پشتی گرد است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز به‌روزرسانی شده و اکنون از 11 نوار LED تقسیم‌بندی شده با 33 منطقه روشنایی LED تشکیل شده است. این نورهای ال ای دی استفاده جدیدی را برای اعلان هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می دهد.

 

می‌توانید برنامه‌های خاصی را به LED بالا سمت چپ برای اعلان‌های Essential Glyph اختصاص دهید که تا زمانی که اعلان را از منوی اعلان پاک نکنید، روشن می‌ماند. همچنین ناتینگ SDK و API رابط Glyph را در اختیار توسعه دهندگان داده است، بنابراین ما احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه تری را در ادامه راه خواهیم دید.

 

گوشی ناتینگ فون (2) معرفی شد

 

ناتینگ این بار به سراغ صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 1-120 هرتز رفته است. بریدگی حفره دوربین اکنون در مرکز قرار دارد و دارای یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و پشتیبانی از فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

 

دوربین اصلی پشتی اکنون دارای سنسور IMX890 سونی (50 مگاپیکسل) با لرزشگیر تصویر OIS و EIS و حالت‌های HDR و Motion Capture به روز شده است. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی از همان سنسور JN1 سامسونگ استفاده می‌کند، اما از قابلیت‌های پیشرفته HDR نیز بهره می‌برد.

 

یک چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 در زیر بدنه این گوشی وجود دارد که جایگزین SD 778G+ در مدل قبلی شده است. ظرفیت باتری اکنون 4700 میلی آمپر ساعت است و سرعت شارژ سیمی آن به 45 وات می رسد در حالی که شارژ بی سیم روی 15 وات باقی می ماند. بخش نرم افزاری توسط Nothing OS 2.0 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده شده است که ویجت های جدید، رنگ های تم، طرح بندی پوشه ها و کاورهای مصور را با خود به همراه دارد.

 

گوشی ناتینگ فون (2) معرفی شد

 

Nothing Phone (2) در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه می‌شود و قیمت آن از 599 دلار برای نسخه 8/128 گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه 12/256 گیگابایتی با قیمت 699 دلار نیز وجود دارد در حالی که مدل بالای 12/512 گیگابایتی با قیمت 799 دلار به فروش خواهد رسید. پیش‌سفارش‌ها از امروز شروع می‌شود در حالی که فروش آزاد برای 17 جولای (26 تیر) از طریق nothing.tech برنامه‌ریزی شده است.

 

نظر شما درباره این تلفن همراه چیست؟

 

منبع: GSMArena