اپل واچ سری 9

 

محبوب ترین ساعت جهان به تازگی بهتر شده است. اپل واچ سری 9 یک سیستم جدید S9 را در زیر بدنه خود با 60 درصد ترانزیستور بیشتر از تراشه های سری S8 ارائه می کند. این سیستم روی تراشه، پردازنده گرافیکی 30 درصد سریعتر و واحد پردازش عصبی جدید 4 هسته ای دارد. بدیهی است که با این شرایط سیستم عامل را با انیمیشن های سریع تر سرعت می بخشد و ادعا می شود که عمر باتری 18 ساعت را ارائه می دهد.

 

اما این همه ماجرا نیست، تراشه جدید S9 به درخواست‌های Siri اجازه می‌دهد تا در دستگاه پردازش شوند، که به معنای نتایج بسیار سریع‌تر است زیرا دیگر نیازی به پردازش ابری درخواست های سیری نیست. اپل همچنین 25 درصد دیکته صوتی دقیق تر را وعده داده است. سیری همچنین می‌تواند به داده‌های سلامت شما دسترسی داشته باشد و بررسی معیارهای کلیدی شما را آسان‌تر از همیشه کند.

 

ساعت های هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شدند

 

Double Tap مسلماً ویژگی جدید در سری 9 است. این حرکت جدید با استفاده از دوبار برخورد انگشت شست و انگشت اشاره شما است که مشابه نحوه کار با هدست Apple Vision Pro می باشد و با حس کردن تغییرات در جریان خون و حرکت مچ دست از طریق حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ کار می کند. Double Tap به شما امکان می دهد موسیقی را پخش/مکث کنید، آلارم ها را به تعویق بیندازید، در میان ویجت ها پیمایش کنید، تماس بگیرید یا آنرا قطع کنید.

 

اپل واچ سری 9 در همان اندازه های 41 میلی متری و 45 میلی متری با بلوتوث و نسخه LTE عرضه می شود. صفحه نمایش مدل جدید اکنون می تواند حداکثر روشنایی را تا 2000 نیت افزایش دهد و همچنین زمانی که نمی خواهید چشمان خودتان را در آخر شب اذیت کنید، این روشنایی به 1 نیت کاهش پیدا می کند.

 

Watch 9 همچنین دارای یک تراشه UWB جدید است که ردیابی موقعیت مکانی را بهبود می بخشد. به لطف این تراشه می‌توانید آیفون جفت شده خود را با دقت بهتری پیدا کنید و پینگ کنید. همچنین با بلندگوهای HomePod یکپارچه سازی بهبود یافته ای دریافت می کنید.

 

ساعت های هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شدند

 

ساعت S9 دارای سیستم عامل WatchOS 10 است و دارای بدنه آلومینیومی و فولادی ضد زنگ می باشد. گزینه های رنگ شامل نور ستاره، نیمه شب، نقره ای، (محصول) قرمز و صورتی برای مدل آلومینیومی است. نسخه Stainless Steel دارای گزینه های نقره، طلایی و گرافیت است.

 

اپل همچنین یک بند ساعت جدید از جنس FineWoven را معرفی کرده که ردپای کربن کمتری نسبت به چرم دارد. سری Watch 9 نیز کاملا بدون کربن طراحی شده است.

 

پیش فروش اپل واچ سری 9 از امروز و با قیمت 399 دلار شروع می‌شود.

 

اپل واچ اولترا 2

 

Apple Watch Ultra 2 از همان کنترل‌های حرکتی Apple S9 SiP و Double Tap در کنار تراشه جدید UWB برای ردیابی موقعیت مکانی بهتر بهره می‌برد. این ساعت با بدنه 49 میلی متری و صفحه نمایش 1.92 اینچی LTPO OLED که اکنون حداکثر روشنایی 3000 نیت را دارد.

 

ساعت های هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شدند

 

عمر باتری مانند نسل قبلی خود 36 ساعت ارزیابی شده است، اما اکنون می تواند در حالت کم مصرف تا 72 ساعت افزایش یابد. Watch Ultra 2 دارای صفحه ساعت مدولار Ultra است که با استفاده از لبه بیرونی نمایشگر، بیشترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می دهد. حالت شب اکنون می تواند از حسگر نور محیط برای فعال شدن خودکار استفاده کند.

 

WatchOS 10 قسمت نرم‌افزار را پوشش می‌دهد و اکنون می‌توانید با تجهیزات جانبی دوچرخه‌سواری مانند پدال‌های قدرت سنج از طریق بلوتوث برای نتایج دقیق ارتباط برقرار کنید.

 

پیش فروش اپل واچ 2 از امروز با قیمت 799 دلار عرضه می شود. فروش آزاد در 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز می شود. اپل همچنین رنگ های نوار جدیدی را برای حلقه های آلپاین (آبی، نیلی، زیتونی)، تریل لوپ (نارنجی/بژ، سبز/خاکستری، آبی/مشکی) و نوار اقیانوس (آبی، نارنجی) به این مدل اضافه کرده است.

 

منبع: GSMArena