پس از افشای اطلاعات متعدد بسیاری از خود شرکت کره ای سامسونگ، این کمپانی بالاخره امروز Galaxy Fit3 را رسم معرفی کرد. آخرین گجت پوشیدنی سامسونگ صفحه نمایش بزرگتر، عمر باتری طولانی و برخی ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. جانشین مورد انتظار Fit2 از فردا، 23 فوریه (4 اسفند)، در سرتاسر جهان به فروش می رسد، اما سامسونگ قیمتی را برای این مدل اعلام نکرده است.

 

Fit3 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED است که 45 درصد بزرگتر از مدل قبلی است. همچنین این مدل دارای یک دکمه در سمت راست و مکانیزم آزادسازی سریع با یک کلیک برای بند است. متأسفانه بند شارژ بی سیم ندارد. در عوض یک شارژر مغناطیسی دو پین درون جعبه این دستگاه قرار گرفته است.

 

مچ بند گلکسی Fit3 با شارژدهی 13 روزه معرفی شد

 

Fit3 اولین دستگاه از این سری است که از Fall Detection و Emergency SOS پشتیبانی می کند، زیرا دومی پس از پنج بار فشار دادن سریع دکمه فعال می شود. پس از انجام این کار، لوکیشن شما با مخاطبین اضطراری که از قبل تنظیم کرده اید به اشتراک گذاشته می شود.

 

سامسونگ مدعی است که گلکسی فیت 3 با باتری 208 میلی آمپر ساعتی خود با یک بار شارژ می تواند 13 روز کار کند. این کمک می کند که این پوشیدنی فاقد سیستم عامل Wear OS یا هر رابط سنگین دیگری باشد، فقط چند برنامه کوچک ساده، تقویم، آب و هوا، ساعت جهانی و ردیابی ورزش داشته باشد.

 

مچ بند گلکسی Fit3 با شارژدهی 13 روزه معرفی شد

 

Fit3 از بیش از 100 نوع تمرین پشتیبانی می کند، اما دستگاه فاقد GPS است. بنابراین هر فعالیتی که شامل حرکت در فضای باز باشد نیاز به یک تلفن هوشمند جفت شده برای ردیابی بهتر حرکات شما را دارد. این پوشیدنی همچنین الگوهای خواب، مراحل و سطح استرس را ردیابی می کند. تمام این اطلاعات در برنامه Samsung Health قابل مشاهده است.

 

Galaxy Fit3 در رنگ های خاکستری، صورتی طلایی و نقره ای به فروش می رسد. سامسونگ این دستگاه را ابتدا در آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد، در حالی که اهالی ایالات متحده و کره باید آن را در آینده نزدیک خریداری کنند.

 

مچ بند گلکسی Fit3 با شارژدهی 13 روزه معرفی شد

 

منبع: GSMArena