برای حلقه سلامتی گلکسی هیجان زیادی وجود دارد. این اولین دستگاه پوشیدنی واقعاً جدید سامسونگ است که به نظر می رسد همیشگی باشد. همچنین نگاهی اجمالی به آینده است و به ما نشان می‌دهد که چگونه این شرکت قصد دارد در سال‌های آینده ابزارهای پوشیدنی سلامت و تناسب اندام خود را تغییر دهد. سامسونگ در رویداد Unpacked ماه گذشته صرفاً گلکسی رینگ را یک چشمه به ما نشان داد، اما امروز نگاهی دقیق‌تر به آن را در کنگره موبایل بارسلونا MWC 2024 ارائه کرده است. این شرکت در مورد قیمت یا زمان عرضه چیزی نگفته است، فقط این که Galaxy Ring اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

 

ما در میزگردی با معاون بهداشت دیجیتال سامسونگ، دکتر هان پاک، نشستیم تا در مورد چشم انداز و استراتژی این شرکت برای پلتفرم سلامتی خود اطلاعات کسب کنیم. به طور طبیعی، Galaxy Ring محور بحث ها بود و نمونه های اولیه در طول جلسه به نمایش گذاشته شدند، اما عکس گرفتن از دستگاه مجاز نبود.

 

در طول جلسه فقط نمونه های اولیه غیر کاربردی نشان داده شد. واحدهای Galaxy Ring روشن نبوده یا به تلفن متصل نشده بودند. در بهترین حالت، فقط می‌توانستیم با در دست کردن این وسیله بدانیم که پوشیدن دستگاه چه حسی دارد، اما این مسئله نیز حتی ممکن است تغییر کند، زیرا سامسونگ چندین بار اشاره کرده است که این محصول هنوز در حال تکامل است.

 

به عنوان مثال، Galaxy Ring با روکش‌های مشکی سرامیکی، نقره‌ای پلاتینیوم و طلایی که از یک پوسته پلاستیکی ساخته شده بود به نمایش گذاشته شد. تایید نشده است که آیا نسخه نهایی با روکش فلزی به بازار عرضه خواهد شد یا خیر. در داخل نیز پلاستیکی وجود دارد که مملو از سنسورها و ماژول‌ها است. هنوز هیچ توضیحی از طرف سامسونگ در مورد نحوه عملکرد فرآیند اندازه‌گیری وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که این وسیله در سایزهای 5 تا 13 موجود است.

 

Galaxy Ring بسیار سبک و راحت برای پوشیدن احساس می شود که خوب است زیرا قرار است حلقه را همیشه در دست نگه دارید. خوابیدن با ساعت هوشمند چندان راحت به نظر نمی رسد و حلقه که هدف آن ردیابی خواب پیشرفته است، مشکل راحتی را برطرف می کند. خود دستگاه شکل مقعر بیشتری دارد که انتخابی متفکرانه از سوی سامسونگ است زیرا از خراش سطحی جلوگیری می کند.

 

دکتر پاک زمان زیادی را صرف صحبت درباره ویژگی‌های جدید ردیابی خواب Galaxy Ring کرد، این قابلیت چهار ویژگی را ارائه می‌دهد که در دستگاه‌های Galaxy Watch در دسترس نیستند، از جمله ضربان تنفس، قلب، حرکت شبانه و ردیابی تأخیر خواب. سامسونگ مقداری از قابلیت های یادگیری ماشینی را روی این داده ها اعمال می کند تا یک امتیاز Vitality تهیه شده و یک نمای کلی از کیفیت خواب شما ارائه دهد.

 

حلقه بسیاری از موارد دیگر را نیز اندازه گیری می کند، از گام ها گرفته تا حرکت، اکسیژن خون، دمای پوست و ردیابی دوره قاعدگی بانوان. این یک پلتفرم جامع است که استفاده از آن نسبت به ساعت هوشمند ساده‌تر است، هیچ دکمه، نمایشگر یا چراغی روی حلقه هوشمند وجود ندارد و برای استفاده طولانی‌مدت راحت‌تر است. Galaxy Ring برای کسانی که خواهان ویژگی های ردیابی سلامتی و تناسب اندام هستند، اما نمی خواهند از ساعت هوشمند استفاده کنند، عالی خواهد بود.

 

دکتر پاک با شور و اشتیاق در مورد احتمالات آینده صحبت کرد زیرا سامسونگ چشم انداز پلتفرم بهداشتی پیشرفته خود را ایجاد می کند. در مورد تشخیص آپنه خواب حلقه، او در مورد امکان اتصال Galaxy Ring به یک تشک هوشمند در روزی صحبت کرد که اگر حلقه احساس کند که شما بیش از حد داغ شده اید، می تواند به طور خودکار دما را کاهش دهد.

 

سامسونگ آینده ای را متصور است که در آن تلفن، ساعت، زنگ و حتی یخچال شما به صورت پشت سر هم کار می کنند تا مراقبت های متصل را بدون اصطکاک در سطح هر دستگاه ارائه دهند.

 

نظر شما درباره حلقه هوشمند سامسونگ چیست؟

 

منبع: SAMMobile